ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ما آدما ؟

ما  آدما ؟

دقیقا یادم نمیاد چه سالی بود یا که چن ساله بودم ، ولی حدودای 15 سال پیش با یه دوستی آشنا شدم به اسم بهروز . زن و بچه ش  آلمان بودن و خودشم قرار بود یه راهی پیدا کنه و بره پیششون . وقتی بیشتر باهام قاطی شد و با خصوصیاتم آشنا شد ازم خواست ؛ حالا که جامعه شناسی رو دوست دارم و یه چیزایی از ارتباطات میدونم و آدما رو کمی بهتر از بقیه میشناسم ، برم سمت طالع بینی و مسایل مربوط به فرا روانشناسی که البته خودمم علاقه مند بودم به این قصه ها .

کتابی بهم داد که مسیر زندگیمو عوض کرد . طالع بینی شمسی بود و ارتباط شخصیت آدما با ستاره ها و سیاره ها . بعدشم کف بینی اومد و چهره شناسی و هیپنوتیزم و آخراش که کار به احضار ارواح هم رسید .

حتی یه مدتی توو پارک یوسف آباد که نزدیک خونه شون بود ؛ سو ژه هایی پیدا میکردیم ومن روشون کار میکردم تا ببینم اوضاع چه طوره ، و من فالشونو میگرفتم یا کف دستشونو میدیدم و با دانسته ها و یافته هام تطبیق میدادم .

خلاصه این ماجرا شد بخشی از زندگیم .

مطالعه و تحقیق توو این زمینه همین جوری ادامه پیدا کرد و ازم جدا نشد . کتابای مختلف ، تجربه های تازه ( حتی توو فامیل و دوست و آشنا ) و فرضیه هایی که به ذهنم میومد .

تا جایی که به چیزای جالبی رسیدم و تازه بود و مشابهش رو جایی ندیدم و نخوندم . یعنی رسیدم به یافته های تازه و فزضیه های منحصر به خودم . که آدما چی ان ؟ چی میخوان ؟ کجا دارن میرن ؟ چه جوری اومدن ؟ چن جورن ؟ و خلاصه اینکه چطور میشه خوب شناختشون ؟

بنابراین رشته ی تحقیقیم شد انسانشناسی و تصمیم گرفتم یافته هامو توو این بخش بیارم .

قطعا میتونه موضوع جذاب و پر مخاطبی باشه که واسه ی من خالی از بهره و تجربه نیس . وقتی بتونم حدس بزنم چه جور آدمی هستی ؟ یا که دنبال چی میگردی ؟ و از روی خطوط کف دستت گذشته و آینده تو بگم و مثلا از روی چهره ت بفهمم ایده آلات چیه ؛ خوب جالبه دیگه .

این پست رو میذارم واسه ی شروع و اطلاع رسانی و مقدمه ی ماجرا و مطالبی از این دست رو مینویسم و پبگبری میکنم .

 

نظرات 13 + ارسال نظر
سعیده چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

واقعا جالبه!
فک نمی کردم که مردا هم به هم چین چیزایی اعتقاد داشته باشن!
ولی انسانشناسی از اون رشته هاییه که تو زندگی کاملا به کار میاد!
من دوست دارم بیشتر بدونم راجب گذشته تون !
چون یکی از علایقم اینه که به سر گذشت مردم گوش کنم!(شاید به خاطر همین فضولیام باشه که دوست دارم بشم روانشناس)

مگه دور از جون ما مردا چه مونه ؟
گذشته م خیلی پرفراز و نشیبه قصه ی درازی داره
عشق بعدیم به دختریه که میشه همسرم و بعدش کارمه و آخراشم که فرار و تنهایی توو غربت
کم کم مینویسمشون و تو هم باید حوصله کنی قربونت
ضمنا علاقه مندی به سرگذشت آدما اسمش فضولی نیس تحقیقه
اگه دوست داری روانشناس بشی اول سعی کن خودتو خوب بشناسی
و لازمه بگم که رشته ی خوب و جالبیه
سرزنده و شاداب باشی

پریدخت-بوی باران پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://tanhadarya.blogsky.com

سلام ابراهیم جان ممنون به من سرزدی خوشحالم که نوشته هام به دردت خورد منم باید سرفرصت همه مطالبتو بخونم دیگه پیرزن 90ساله سختشه ننه جون همشو یهو بخونه

لطف میکنی ننه جون
ازت خوشم اومده
مرتب بهت سر میزنم

الهه پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://eyk.blogfa.com

سلام مرسی که به وبلاگم سر زدی ، امیدوارم خوش قدم باشی .

از تنهاییت متاثر شدم به قول خودت :
الهی که شفا پیدا کنی تو

واسه دردات دوا پیدا کنی تو

توو این دنیا که بی وفایی رسمه

رفیق با وفا پیدا کنی تو

منم مرسی که واسم وقت گذاشتی
از اتعکاس و یادآوری اون شعر قشنگ هم ممنون
آدرس وبت نمیاد احتمالا اشتباه تایپش کردی
اگه اینجا دوباره اومدی بهم آدرست رو بده

فمینیستچه جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ http://az-daro-divar.blogfa.com/

سلام !
من یکی به طالع و اینجور چیزا اعتقاد ندارم
فکر میکنم اگه بیشتر وارد انسانشناسی بشی میبینی که از اعتقاد خبری نیست .این جور رشته ها به جای اظهار نظر فقط تجزیه تحلیل میکنن!
من خودم عشق جامعه شناسی ام وحالا یه نیمچه جامعه شناس
امیدوارم موفق باشی

علیک
موضوع اصلا اعتقاد و این حرفا نیس عزیز
و اینم درسته که توو انسانشناسی نباید از اعتقاد خبری باشه
بعدشم مگه تجزیه تحلیل بده ؟؟
جامعه شناسی هم عالیه ولی بدون شناخت آدما که تشکیل دهنده ی جوامع هستن کار کمی سخت تره
ممنون از اظهار نظرت
منم برات آرزوی موفقیت میکنم

ناهید جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://nahid-sunset.blogsky.com

بسیار خوب . منتظر پستهای بعدیت هستیم .

باشه لطف میکنی

نسرین شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ق.ظ http://www.nimerahebehesht.blogfa.com

سلام
از شما ممنونم
لطف شما همیشه شامل حال من میشه
مطالبتون جالبه من که دوست دارم و حتما دنبال میکنم
موفقیت شما رو آرزو دارم

اختیار داری خانوم
منم همچنین

امروز من..ستاره شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://emroze-man.persianblog.ir/


فال منو بگیر ببینم نظرت در مورد من چیه؟؟

باشه در اولین فرصت واست انجامش میدم

سعیده شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://www.sabaleh.blogsky.com

سلام
واقعا مرسی
چون جزو اولین کسایی هستی که معتقد نیستن روانشناسی بده و یا من فضولم!
پس من منتظر بقیه ی داستان زندگیت هستم

خوشحال میشم خواننده ی قصه های زندگیم باشی

تلاله شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.talaleh.blogsky.com/

سلام دوست قدیمی خودمان. ببخش کم پیداییم.ما امتحان داریم شما چرا سر نمیزنید.من هم اعتقادی ندارم اما همیشه دوس دارم بشنوم..من حتما عکسمو میزارم براتون.
لطف کنید بگید عشق من کیه وخوشبخت میشه با من....

سلام از ماست خانوم
سر میزنم چشب
ضمنا لینکت کردم تا دم دستم باشی
تو میتونی این چیزا رو واسم بفرستی:
- تاریخ روز و ماه تولدت رو بگو تا طالعت رو ببینم
- یه عکس تمام رخ و واضح از چهره ت بده تا شخصیتت رو توضییح بدم
- از کف دستت یا یه اسکن بگیر یا که یه عکس با زوم و رزولوشن بالا تا از گذشته و آینده ت بگم
واسه ی جواب هم عجله نکن چون فرصت های من کم و کوتاهن
سعی میکنم اگه بشه در مورد عشقتم بگم

کاتیا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ http://oldgirl.blogfa.com

چه جالب...
طالع من چی میشه ؟

ممنون از حضور و اظهار علاقه ت
واست نوشتم که چی کار باید بکنی
فعلا...

لیلا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.70mehr.blogfa.com

سلام
خوبین خواهش منم لینکتون کردم
راجب مطلبتون باید عرض کنم
من به خیلی از خرافات اعتقاد ندارم ولی
به کف دست و نیرویی که در انگشتان دست هست
اعتقاد خاصی دارم یعنی برام ثابت شده
خیلی هم برام جالبه کف خونی ولی بلد نیستم
استادمون هم تایید کرده درستیشو
آدم شناسی یا انسان شناسی اگه بگم علاقه شدید دارم دروغ نگفتم
حتی گاهی آدما رو باچشمام غافل گیر میکنم
تازگیا فکرمیکنم چشمام قدرت اینو دارن که چشمای بقیه رو بخونن
اگه واقعا به این تجربه بزرگ رسیده باشین
خوشحال میشم بتونم از تجربیاتت استفاده کنم
یه جورایی میخوام به خیلی از چیزا برسم
اونقدر افکارم بیاد دستم که حتی به خلا برسم
اولش میشه ازتون تمرکز گرفتنو یاد بگیرم
اونم روی یه موضوع
آپ کردین خبرم کنید

ماشالا از این همه انرژی و استعداد !
خوشحالم که به نیروهای خوب و قدرتمند خودت پی بردی و شناختیشون
من هم خوشحال میشم از تجربیات و یافته هات بهره ببرم
اتفاقا من اصلا نمیتونم تمرکز کنم چون مغزم خیلی درگیره و به هیچ وجه آرامش ندارم به همین خاطره که برای انجام دادن این جور کارا نیازی به تمرکز گرفتن ندارم
آپ شدم خبرت میکنم

موسیو دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ق.ظ http://mosti585.blogfa.com

سلام آق ابراهیم..خوبی؟؟؟؟؟؟بیشتر مطالب وبلاگتو خوندم...قلمت بسیار بسیار زیباست...زنده باد کردوپاینده باد کردستان...

علیک آق موسیو
ممنون از تعریفت
منم میگه آزاد باد هم کردستان و کردستانی و هم همه ی زمینیا

سهبا سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

منم منتظر مطالب بعدیت می مونم .

باشه سهبا جان
خبرت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد