ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ترانه یاد تو از امید آمری

یاد تو - ترانه سرنوشت - ابراهیم الفیاد تو 

 

یاد تو از دلم بیرون نمیره  

تو بیا تا دلم آروم بگیره 

چشمای تو دستای تو  دیگه غریبن با من 

من موندم و عشق تو و غصه و غم 

دستای گرم تو باز بکش رو سرم 

بی تو میمیرم و بی تو خاکسترم 

یاد و خاطرت از دلم نرفت 

چشمای تو هیچ وقت یادم نرفت 

یاد عشقت مونده تو قلب من  

بی تو میمیرم ، بی تو میمیرم

فرازی از نامه ی فرزند ارشد

عکس خانوادگی - ترانه سرنوشت - ابراهیم الف سلام

از اینکه هنوز نامه هاتو میبینم خوشحالم . پارسا چهارشنبه سوری مفرحی رو داشت . عید رو بسیار خوب و شاد گذروند .برای تولدش براش یه دی وی دی رایتر خریدم که حال کنه . برای عید هم یه دوچرخه خریدم که احساس بی کسی نکنه .بهش هم از طرف خودم و هم از طرف تو عیدی دادم . مامان حالش خوبه و خودشو با دینا سرگرم میکنه .منم تا دلت بخواد فکر واسه ی آینده دارم که همشون محتاج گذر زمانه . سعی کن به اون چیزی که حقت هست برسی چون واسه ی من خیلی مهمه من از تو همیشه طرفداری کردم و نمیخوام به این نتیجه برسم که اشتباه کردم . پس روی افکار و برنامه هات ثابت قدم باش بدون هیچ دغدغه ای .برای اینکه دوباره به هم برسیم خواهش میکنم خودت رو از بین نبر . سعی کن به پارسا نشون بدی که به خاطر اون این همه کار رو کردی . در همه شرایط من ، مامان و پارسای بابا به تو ایمان داریم . پس به امید دیدار دوباره . . .

جدا ز تو ای رفته از بر من

ترانه ای از حمیرای عزیز که بازگوکننده ی غم ودرد جدائیه :   

جدایی - ترانه سرنوشت - ابراهیم الف

 

جدا ز تو ای رفته از بر من

نمانده دگر جان به پیکر من

شکفته گل و من جدا ز تو ام

کجا شود این قصه باور من

غمت به وجودم نرفته برون

دانمی که کنون

بی خبر ز من و روزگار منی 

بود چه نیازی به باغ و گلم

ای امید دلم

    آن زمان که تو گل در کنار منی

جدا زتو ای رفته از بر من

نمانده دگر جان به پیکر من

شکفته گل و من جدا ز تو ام

کجا شود این قصه باور من

جواب دلم را

بگو چه بگویم

اگر ز تو پرسد

به او چه بگویم

بگو چه بگویم ... بگو چه بگویم

عزیز ترین های زندگیم

Image and video hosting by TinyPic

شما عزیزترین های زندگیم هستین . مدتهاس که ازتون دورم . تنها و غمگین که به امید دوباره دیدنتون زنده ام و لحظه ها رو میشمرم . نمیدونم چقدر تونستم براتون پدری کنم یا اینکه چقدر خوب بودم اما اینو بدونین که همیشه دوستتون دارم و عاشقتونم . به وجودتون میبالم و اگه توی این دنیای در هم وبر هم هیچی ندارم ولی شما همه ی ثروتم هستین . برای خودم از این روزگار نامراد چیزی نمیخوام ولی برای شما همه ی خوبیها رو یه جا آرزو دارم . شاد و سرزنده و پیروز باشین و ایام به کامتون باشه . . .