ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

نیست ازین هست شدم ...

خسته و بی تاب شدم ؛ محو شدم ، خواب شدم

خسته از این پنجره ها ؛ منتظرِ قاب شدم

خاک شدم ، پَست شدم

با همه یکدست شدم

تشنه ی بی آب شدی

نیست ازین هست شدم ...


خوشبختانه ؛ تونستم یه فرصت دیگه برای خالی کردن و تهی شدن به خودم بدم که شاید توو این دورانِ وانفسا و مسخره ، آخرین و کوتاه ترین فرصت ها باشه .

با دنیایی از ناگفته ها و نانوشته ها روبرو هستم که همه ی یافته ها و دانسته هامه ؛ و البته میدونم که کافی نیست و ارضام نمیکنه .
از طرفی دیگه با کهکشانی از اسرار و نامکشوفه ها درگیرم که ذهنمو مشغول کرده و میترسم نرِ

سم بهشون و عُمر کفاف نده تا از لذتِ آگاهی و دستیابی بهره مند بشم ...

توو این ده سالِ اخیر ، تونستم به چیزهای ارزشمندی دست پیدا کنم که رضایت بخش بود :
خودشناسی ، جهان بینی ، تشخیص مسیرِ درست تکاملی ، شناخت اولیه ی اسرار طبیعت ، درکِ هنر ، قدرتِ عشق ، حسِّ آزادی ، آفرینش ، و ...
ولی عدم درک و شناخت بسیاری از موضوعات و حوزه های مختلف هم ، آزارم میده و اصلی ترین دغدغه هام شده . مثه :
ماهیتِ روح ، جهانِ بعد از مرگ ، اسرارِ کائنات ، محهولات تاریخ ، کیفیت نیروهای فراانسانی ، و مواردی ازین دست که نشون میدن هنوز هیچ چیزی از این عالم و جهانِ پیرامونم نمیدونم و بیلانِ چهل و پنج ساله م نااُمیدکننده ست ...


« تا بدانجا رسید دانش من ... که بدانم همی که نادانم »

نظرات 5 + ارسال نظر
مینو یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ http://suncity2000.blogsky.com

زیبا....... دیگه حرفی واسه گفتن نمی مونه!!!

مرسی مینو جان ...

رویا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ http://romana.blogsky.com

سلام

ممنون که به کلبه کوچک من سر زدی.

به آرزوهای قشنگتون برسین..


رویا

مرسی رویا جان
ممنون از آرزوی قشنگت
پایدار باشی

موج مرده چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ http://238240631

سلام عزیز با یک متن جدید منتظر حضورتم به منم سر بزن تو هم وب زیبایی داری
[گل]

علیک سلام دوستِ من ...
حتما" میام پیشت / ممنون از حضور و تعریفت

نسرین پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ http://nimerahebehesht.blogfa.com

سلام
امیدوارم که خوب باشی
این چیزهایی که تو بهشون رسیدی چیز کمی نیست.ببین زندگی میگذره همانطور که این همه سال گذشت انسان که بدنیا می اید می بازد برای یک باخته چه فرق میکند که کجا و چطور..ما همه نابخشوده ایم و محکوم به زندگی

مرسی نسرین جان ؛ محبت کردی
باهات موافقم و البته سعی میکنم و مبارزه میکنم برای بهتر بودن و راحت تر سپری کردنِ این مسیرِ صعب و سخت ...
ایامت به کام

مینو دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://suncity2000.blogsky.com

salllllllllaaaaaaaaaaaaaaaam

سلام مینوی عزیز ؛ شهرِ آفتابیت در چه حالیه ...؟؟؟
مرسی از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد