ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

دنیای این روزای من ...

بهارِ پُرفراز و نشیبی داشتم . حوادث تلخ و شیرین در کنارِ هم . فصلی استرس زا و ناراحت کننده که البته خوب تموم شد و سرانجام ناامید کننده ای نداشت ...

اما تابستون امسال وحشتناک بود . گرمای شدید و طاقت فرسا بدون امکانات مناسب برای مقابله با اون . بیکاری و بی پولی و از همه بدتر تنهاییِ بیشتر و عمیق تر . خوشبختانه این روزهای گرم و مسخره داره با آخر میرسه و من نوید یه پائیزِ خوب و دل انگیز رو در اُفقِ پیش روم میبینم ...
من این تابستون طولانی رو به بیهودگی گذروندم و هیچ کار مثبت و فوق العاده ای انجام ندادم . خیلی دوست دارم توو فصل بعدی و همراه با خنکی و سردی محیط اطرافم کارهای نکرده و لازم الاجرا رو انجام بدم :

- کتابِ اول از " پنج دفتر " رو باید بنویسم . نمیدونم چقدر خوب از آب درمیاد اما اینو میدونم که باید از مغزم بریزمش بیرون تا سبُک و خالی بشم 


- روی وبلاگِ " گیلان ؛ سرزمین مادری ام " باید کار کنم . یه کارِ تحقیقی و مرجع که تقدیمش خواهم کرد به روح مقدّس مادرم . خیلی دارم با وسواس پیش میرم و میخوام کار ارزشمند و کم نقصی از آب در بیاد 


- سلسله مطالبی رو با عنوان " استراتژی مبارزاتی " طراحی کردم که این روزها دارم تهیه ش میکنم برای پخش ویدئویی . این یه کارِ نیمچه سیاسییه که احتمال میدم کمی سر و صدا داشته باشه  و توجهات رو به خودش جلب کنه 

... و طبیعتا" یه سری ارتباطات تازه ، تداوم دوستی های گذشته و ایجاد دوستی های تازه 

تا بعد ...

نظرات 7 + ارسال نظر
سروش پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ق.ظ http://denjnama.ir

سلام
افتتاح و رونمایی از شبکه اجتماعی" دنج نما"
شما هم دعوتید
اولین و بزرگترین شبکه مجازی وبلاگ نویسان
جز اولین هایی باشید که به دنج نما می پیوندند
محلی دنج وآرام برای آنلاینهای ایرونی

نسرین پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ


خوشحالم که بهتری..روزهای خوشی رو برات ارزومندم خیلی مراقب خودت باش..

ممنونم ازت
محبت کردی

تینا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ http://darone-man.blogsky.com

گرما و بی پولی و از همه بدتر عمق ِ تنهایی . . .
بدجور موافقم باهات :(

مرسی تینا
همدردیت خیلی باحال بود
مراقب خودت باش

تلاله پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام ممنون که به وبلاگم سر میزنید..ممنون از لطف شما
موفق باشید در همه کارهاتون

تلاله ی خوب و مهربوون
برقرار باشی و ؛ شادمان و خشنود

پری کاتب پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.babaee1.persianblog.ir

رفیق دیرینه ام هستمت!!
خیلی خبر خوبی بود ... فریا د بزن ابراهیم عزیز

تقدیم به شما
باید زمین گذاشت قلم‌ها را
دیگر سلاحِ سردِ سخن کارساز نیست
باید سلاحِ تیزترى برداشت
باید براى جنگ
از لوله تفنگ بخوانم
-با واژه فشنگ-
قیصر امین‌پور

مرسی پری جون
از انرژی مثبتت و شعر تقدیمیت
تا بعد

الهام جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ق.ظ http://elham7709.blogsky.com/

ممنون که به دیوار تنهایی من سر زدین.

الهام جان
خوشحالم که هستی
مراقب خودت باش و کم نیار

مینو یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ http://suncity2000.blogsky.com

سلام ممنون که به شهرآفتاب اومدین و منو قابل دونستین

امیدوارم در تمام کارهاتون موفق باشین
از همه اینا بگذریم نمیشه از مشکلات و مسایل گذشت مخصوصا مردم آذربایجان

لینک شدین

مرسی مینوی عزیز
باعث خوشحالیمه تبادل لینک بین مون
تو هم موفق و خشنود باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد