ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ادامه ی سفر بی انتهای من

بعد از حدود سه سال درجا زدن و توقف بی حاصل در عراق ؛ دارم از اینجا میرم و سفر رویایی و طولانی خودم رو دنبال میکنم . 
یه برنامه در قالب "" گروه جویندگان آشتی "" طراحی کردم و بزودی از طریق ترکیه وارد اروپا میشم و قراره دور دونیا رو با پای پیاده طی کنم . 

گذشتن از حدود 80 کشور و صدها شهر کوچک و بزرگ ؛ علاوه بر اینکه هیجان انگیز و جالبه ، میتونه خطرساز و پر از مشکل باشه ...

نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ق.ظ http://www.nimerahebehesht.blogfa.com

سلام برات ارزوی موفقیت دارم..اوضاع بد نیست دخترم هم خوبه ولی من مثل همیشه پریشانحالم...ولی راضیم امیدوارم در راهی که گام بر میداری سلامت و موفق باشی...که مطمئنم خواهی بود...به یگانه میسپارمت

ممنونم ازت

پری کاتب دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.babaee1.persianblog.ir

درود رفیق
به سلامت عزیزم
سفرت خوش
منو از حالت با خبر کن رفیق قدیمی و خوبم
ضمنن به همه بگو حوض ماهیها بی آب مانده...

قربونت پری جان ...
برای حوض ماهیها هم بهترین کار اینه که ماهی ها رو از حوض به یه جای فراختر و باز تر ببریم و ولشون کنیم
بهتره دوره ی تُنگ و حوض و آکواریوم هم مثه قفس ؛ سر برسه

دریا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ق.ظ

حالا اینا یعنی چی ؟؟؟
از همه چی بگذریم ؛ خودت خوبی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد