ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ترانه زیبا از مهدی مقدم

    

 

شفا  

الهی که شفا پیدا کنی تو     

واسه دردات دوا پیدا کنی تو  

توو این دنیا که بی وفایی رسمه   

رفیق با وفا پیدا کنی تو  

عمرنتموم دنیا رو بگردی 

مث من عاشقی پدا کنی تو 

 

نرو افسانه من نا تمومه  

بدون اگه بری کارم تمومه  

بهت گفتم بیا دنیای من باش 

کنارت حتی مردن آرزومه 

شنیدم توو دلت انگار که گفتی 

که عاشقی کجا حرفا کدومه   

 

میخوام به سردی شبهام بخندم  

میخوام به پوچی فردام بخندم 

وقتی میبینمت با دیگرونی 

توو اوج گریه هام میخوام بخندم 

میخوام داد بزنم تنها تنهای  

میخوام وقتی میگم تنهام بخندم 

منم توو شهر غم زندونی تو  َ

غم وغصه دل ارزونی تو  

نگو دوست دارم به یه غریبه  

میشه اون مث من زندونی تو  

رسیده اون شبی که تو میخندی 

چه بده آخر مهمونی تو

ترانه تقدیر از شادمهر عقیلی

ترانه سرنوشت - ابراهیم الف - تقدیر 

باید تو رو پیدا کنم  

شاید هنوزم دیر نیست 

تو ساده دل کندی ولی 

تقدیر بی تقصیر نیست 

 

با اینکه بی تاب منی 

بازم منو پس میزنی 

باید تو رو پیدا کنم 

تو با خودت هم دشمنی 

 

کی با یه جمله مثل من 

میتونه آرومت کنه 

اون لحظه های آخر از  

رفتن پشیمونت کنه 

 

دلگیرم از این شهر سرد 

این کوچه های بی عبور 

وقتی به من فکر میکنی 

حس میکنم از راه دور 

 

آخر یه شب این گریه ها 

سوی چشامو می بره 

عطر تنت از پیرهنی 

که جا گذاشتی میپره 

 

باید تو رو پیدا کنم 

هر روز تنها تر نشی 

راضی به با من بودنت 

حتی از این کمتر نشی 

 

پیدات کنم حتی اگه 

پروازم و پرپر کنی 

محکم بگیرم دستتو 

احساسمو باور کنی