ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

جدا ز تو ای رفته از بر من

ترانه ای از حمیرای عزیز که بازگوکننده ی غم ودرد جدائیه :   

جدایی - ترانه سرنوشت - ابراهیم الف

 

جدا ز تو ای رفته از بر من

نمانده دگر جان به پیکر من

شکفته گل و من جدا ز تو ام

کجا شود این قصه باور من

غمت به وجودم نرفته برون

دانمی که کنون

بی خبر ز من و روزگار منی 

بود چه نیازی به باغ و گلم

ای امید دلم

    آن زمان که تو گل در کنار منی

جدا زتو ای رفته از بر من

نمانده دگر جان به پیکر من

شکفته گل و من جدا ز تو ام

کجا شود این قصه باور من

جواب دلم را

بگو چه بگویم

اگر ز تو پرسد

به او چه بگویم

بگو چه بگویم ... بگو چه بگویم

نظرات 1 + ارسال نظر
ata پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

عاشق این ترانه ام خیلی سپاسگذارم از این که کسی هم ارزشی بر این شعر و ترانه زیبای استاد حمیرا قایل شده است

این ترانه یادآور خاطرات نوجوانی منه .
خوشحالم که لذت بردی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد