ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

زببایی دنیای مجازی برای من

 وقتیی  تنها و بیکسی و احساس ناخوشایند غربت پیدا میکنی ، وقتی فکر میکنی که دنیات به آخر رسیده و هیچ راه نجاتی به سوی خوشبختی نداری و ؛ وقتی که هیچکی رو رفیق و همدم خودت نمیبینی ، توو دنیای مجازی اینتر نت که همچینم مجازی نیس ؛ دوستا و رفقایی پیدا میکنی که خالص و مخلص ؛ محبت و مهر و عطوفت بهت میدن .

دوستایی که نمیشناسنت ولی باهات اظهار همدردی میکنن ، رفقایی که هیچی ازت نمیخوان و حاضرن واست هزینه کنن ( وقت طلاییشونو بذارن ) و برخورد میکنی با آدمایی از جنس خودت و توو رده ی خودت .

اینجوریه که از تنهایی در میای و انرژی مثبت میگیری واسه ی ادامه ی راه پر فراز و نشیب زندگی ، عصه هاتو فراموش میکنی و میبینی که همدرد داری ، و خلاصه یه نسیم خنک حیات بخش به روحت و روانت میخوره که باعث میشه سرپا بمونی .

من این تجربه رو توو دو تا پست قبلیم بدست آوردم .

از همه ی دوستایی که اظهار محبت کردن ممنونم ، از همه ی مهربونایی که دلداریم دادن سپاسگذارم و بخصوص از نسرین عزیز که حتی واسم نگران هم شد خیلی تشکر دارم .

از صمیم قلب خوشحال و راضی ام که این فرصت نصیبم شد .

ای کاش توو دنیای واقعی هم میشد اینجوری بود و اینجوری شد

نظرات 12 + ارسال نظر
تلاله سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.talaleh.blogsky.com/#

سلام. دوست من.
دنیای مجازی.دوستای مجازی.از همه قشری با همه فکری...برای منم دوست داشتنیه...
تلاله اسم یه بوته گل زرد رنگه که بیشتر کنار رودخونه ها در میاد..خود رو...قدیما این گل که خاصیت مست کننده داشته رو میکوبیدن سر راه ماهیها میگذاشتم. ماهی ها مست وبیهوش صید میشدم. بابایی خودم از این کارا زیاد کرده...
اینم لینک رو ببین
http://www.talaleh.blogsky.com/1388/01/20/post-37/

ممنون از توضیحت
به لینکت حتما سر میزنم و یه چیزی هم در مورد شکار ماهیا میخوام بگم که توو همون پست واست کامنت میذارم

نسرین سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ http://www.nimerahebehesht.blogfa.com

نمیدانم تو باور میکنی یا نه
تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم
موفق باشی..

چرا باور نکنم
ممنون
سعادتی نصیبم شده که دوست باصفا و مهربونی چون تو دارم
امیدوارم استحقاق و ظرفیت این دوستی رو داشته باشم
ایام به کام

مریم سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://maryamemosafer.blogsky.com

سلام هممون یه جورایی تو این دنیا تنهائیم ولی همه ی ما همدیگر رو داریم خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم. موفق باشی.

علیک مریم عزیز
ممنون از اظهار نظرت
شاید یکی از مزیت های تنهایی اینه که آدم هم خودشو سریعتر میتونه پیدا کنه هم دیگران رو بهتر بشناسه
به اسم بهانه زندگی لینکت کردم
شاد و سلامت باشی

تلاله چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ق.ظ

سلام .خب اون مال قدیما بود. من که خودم دلم نمیاد ماهی صید کنم.چون نگاه کردن به اونا منو به وجد میاره.آرومم میکنه...
همه مستیم...همه
با اجازه لینک شدید.

خوشحالم کردی که اهل صید و شکار نیستی
ممنون
شادکام باشی

باران پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://noshin55.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من آپم خوشحال میشم بهم سر بزنی ونظر بدی
منتظر حضور گرمت هستم
بای

ممنون مهربون
به روی چشم بهت سر میزنم
شادکام باشی

مریم پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://maryamemosafer.blogsky.com

سلام منم لینکت کردم. موفق باشی.

متشکرم مریم جان
ایام به کام

امی چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ق.ظ http://www.shelakhteh.blogsky.com

سلام ابرهیم جان اولامنظورازهرسوالی این بودکه درموردخودم یاوبلاگم هست بپرسین ولی خوب به نظرمن واس کسی که ازاده نمیشه ازادی رومحدودکرد ولی بستگی داره تو چه شرایطی باشه البته بستگی داره منظورشماچه نوع ازدای باشه

باشه عزیز
گرچه آزادی موضوعی شخصی نیست و نمیتونه بی ارتباط با خودت یا وبلاگت باشه - آزادی بخشی از وجودته و وبلاگت هم دوست داره در آزادی منتشر بشه - همین که میگی بستگی به شرایط داره یا اینکه منظور من چیه نشون دهنده ی محدود کردنشه - در هر حال نظرتو میخوام بدونم
ممنون

امی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ http://www.shelakhteh.blogsky.com

من زندگی را دوست دارم
اما از زندگی دوباره می ترسم
دین را دوست دارم
ولی از کشیش ها می ترسم

سلام اپم

منم زندگی رو دوس دارم اما دوباره ای در کار نیس
ولی دین رو دوس ندارم و از کشیشا هم نمیترسم
اومدم و بهت سر زدم عزیز
روز و روزگار خوش

تلاله چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام

علیک تلاله ی عزیز
سکوتت میگه باید بهت سر بزنم
و این کارو میکنم

همدل چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ http://batobudam.blogsky

سلام بعد از مدتها اومدم به وبلاگ شما .قلم زیبایی داری بیشتر نوسته های خودتو دوست داشتم دوست عزیزم

خیلی محبت کردی
از لطفت ممنون
دوستی با چون تویی برام افتخاره
ایام به کام

تلاله شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام.
شاید هممنظورم این بوده که پست جدید بگذارید.نه؟
مرسی که اومدی.اصولا به دوستان سر میزنم اگه تکراری بود پستشون فقط یادآوری میکنم که من آمدم سر زدم.
موفق دوست من

به روی چشم
پست هم میذارم
کمی محدودیت دارم توو استفاده از اینترنت
بیشتر وقتم رو کارکردن واسه امرار معاش میگیره
بالاخره مثه اینکه توو غربتما

weblog64 دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://weblog4u.blogfa.com

سلام
درسته...پاکترین و بیادموندنی ترین عشق،عشق به مادره.....امیدوارم مادر مهربونت همون جایی باشه که لیاقتشو داره یعنی بهشت.
راستی هرچی گشتم پروفایلتو ندیدم!!!!

ممنون
قطعا جای همه ی مادرا بهشته
پروفایل ناقابلم هم تووی پروفایلم هس
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد