ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

(به هاران )ترانه ی کردی زیبایی از مظهر خالقی

ده روونم له حه سره ت دیدارت سووتاوه 

به جاری نه عه قل و نه فه همم نه ماوه 

دل له لات بی  روح فیدات بی 

من نه ماوم توش حه یات بی 

به هاران چ مه حزوون ده نالینی بولبول 

هه تاکه ی بگریه م به عه شقی توی گول 

ئای گول من سونبولی من  

ئاگرت به ردا دلی من 

جوانی تو له م شاره دا  بی نه زیره 

دلم مورغی سه حرا به داوی تو گیره 

مورغی چاکم زور بیباکم 

حه یفه له و داوه ت هیلاکم 

بنالینه بولبول که وه ختی فوغانه 

له سه ر چل نه ما گول نیشانه ی خه زانه 

ئای گول من سونبولی من  

ئاگرت به ردا دلی من 

نظرات 1 + ارسال نظر
پری چهره کاتب سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.babaee1.persianblog.ir

سلام رفیق
حسابی داری دردو دل می کنی ها؟
راستی منو فیلتر کردن
آدرس جدد گذاشتم خوشحال میشم به این خونه ام هم قدم رنجه کنی

علیک عزیز دل
اومدم پیشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد