ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

محبت

                                                                        ترانه زیبایی دیگر از خواننده خوش صدا : حمیرا 

 

                                   محبت 

حمیرا - محبت - ترانه سرنوشت - ابراهیم الف

                                                     از محبت بس که دیدم رنج و محنت 

فرق محنت را ندانم از محبت 

خدایا تو دانی که در زندگانی 

چه کرده به من مهربانی من 

خدایا تو دانی که این مهربانی 

شده دشمن جاودانی من

محبت

از محبت بس که دیدم رنج و محنت

فرق محنت را ندانم از محبت

خدایا تو دانی که در زندگانی

چه کرده به من مهربانی من

خدایا تو دانی که این مهربانی

شده دشمن جاودانی من

کسی که دلم را کشیده خدایا در آتش غم

نگفته که با او به غیر محبت چه کرده دلم

بلا دیدم از دل خطا دیدم از دل

نخواهم دلی را دل غافلی را

که شد باعث ناتوانی من

به عشقی اسیرم به دردی دچارم

که از محنت آن قراری ندارم

سیه شد از آن زندگانی من

به جرم محبت غم و درد و محنت

دلی پر ز حسرت

زمانه چه را کرده قسمت من

در این بی ریا کرد

ز تو بی وفا کرد

ندیده نمانده

که عشق تو را کرده قسمت من

اگر دل دادم وفا کردم

خدا میداند خطا کردم

اگر بی تو گریه ها کردم

خدا میداند خطا کردم

نظرات 2 + ارسال نظر
سعیده چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ http://basir3000.blogfa.com

سلام می دونین الان حمیرا حالش چطوره؟
اگه اطلاع دارین به منم بگین لطفا

پری جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.babaee1.persianblog.ir

درود به دوست قدیمی و خوبم

پری عزیزم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد