ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

ترانه سرنوشت

تراوش واژه های زندگی

خوش باور

ترانه " خوش باور " از کار های قدیمی و ماندگار خواننده پر احساس؛ حمیرای عزیز که برای من 

 سرشار از خاطره و رویاهای دور و دراز است . 

تقدیمش میکنم به همه عاشقان و پاکبازان : 

 

باور ندارم آه ای خدا این زندگی رو

باور ندارم کنج قفس این بندگی رو

دیگر ندارم من طاقت عمری اسیری

باور ندارم گر از غم عشقم بمیری

خوش باوری هایم مرا تا مرز ناکامی کشیدن

دلبستگی هایم مرا تا بی سرانجامی کشید ن

دیگر ندارد ناله سازی اثر

در من نمانده شوق پروازی دگر

آتش زدی بر آشیانم

روزی که بودم

همچون کبوتر رام تو

بار دگر مشگل نشیند

این مرغ وحشی دلم

بربام تو

نفرین به تو گر بار دیگر

از عاشقی گویی سخن

نفرین به من گر بار دیگر

از دل به تو گویم سخن

خوش باوری هایم مرا تا مرز ناکامی کشیدن

دلبستگی هایم مرا تا بی سرانجامی کشیدن

دیگر ندارد ناله سازی اثر

در من نمانده شوق پروازی دگر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد